ieee hacettepe okul günlükleri

Uzun süre ertelediğimiz şeyler git gide gözümüzde daha da büyür ya blog yazmak , bi kulüpte aktif olmak düzenli çalışmak ve yaşamak işte bunların hepsi gözümde büyüyüp nasıl başlayacağımı bilemediğim şeylerdi. İlk olarak tüm derslerime düzenli olarak gitmekten başladım. Bir yere gidiceksem 1.5 saat öncesinden evden çıkmayı şart koştum. Taksi bağımlılığımı kesebilmek için iki kişi olma ve otobüs saatleri dışında olma şartı koştum. Perşembe günleri çamaşır günü mesela bu ve bunun gibi birçok şey... Hayatımı düzene koymak için bi uçtan başladığım minicik ama beni dinamik tutan bir avuç disiplin. Bugün biraz daha yükümü arttırarak aktif üyesi olmak istediğim İEEE hacettepe ailesine katıldım. Uzun zamandır yapmak istediğim podcast işine de belki bir giriş sağlarım tecrübe olur diye düşünüyorum pek de bi hevesliyim. Alttan yükseltme aldığım derslerim ve halihazırda yıl içi derslerimle boğuşuyorum. Yazılım öğrenmek için kulübe katıldım ve İtalyanca öğrenmeye başlamayı planlıyorum. E yok artık bunların hangi birini yapıcaksın dediğinizi duyar gibiyim ama arkadaşlar yapanlar  nasıl yapıyor az uyku çok çalışma ve kendini geliştirme dediğimiz o süreci sürdürmek gerek. Bütün bunlar yapılamaz değil. Savaş ortasında diyar diyar eğitim veren ve kendi eğitimi için her türlü engeli aşan Saygıdeğer Kimyager Remziye Hisar ı örnek alarak durmadan TÜRK Kadın Bilim İnsan 'ı olmak için birçok şeyi feda etmek istiyorum. Neyse fazla idealist başladığım bi yazı oldu. Bu yüzden biraz sohbet edelim. Okullarınız nasıl gidiyor? Umarım iyisinizdir. Katlanamadığınız ya da çok sevdiğiniz şeylerden bahsetmek isterseniz ya da sadece sohbet etmek isterseniz yazabilirsiniz. Kaçak film sitelerindeki reklamlar gibi oldu biraz ama neyse sizler beni biliyorsunuz. Bugünden biraz daha bahsedelim. Bugün sevgili analitik kimya hocam  Prof. Dr. Filiz Kurulay almakta güçlük çektiğim (240 tl ne demek??)  analitik kimya kitabını hediye etti. Dersini dinlemeyi çok seviyorum gerçekten günlerce konuşsa sıkılmadan dinlerim sanrm. Ona da buradan teşekkürlerimi sunup yazımı sonlandırmak istiyorum. Son bi şey Hacettepe öğrencisi olursanız veya öyleyseniz  buluşmak için bana yazabilirsiniz. 

Dizi: how i Met Your Mother 5s13ep

Müzik: justin bieber lifetime( evet bu aralar pek bi romantik moddayım) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar