aman nerelere geldik

 Evvet bin yıllık bir başlama endişesini aştıktan sonra sonunda ilk yayınımı paylaşıyorum. Bu yazıyı okuyan sevgili işsiz ve yalnız dosdlarm üzülmeyin ki ben de öyleyim ve sanrm bu da bizi ortak bi paydada buluşturuyor. 

WARNİNG!!

yazım kuralları konusunda herhangi bi hatadan müessesemiz sorumlu değildir. (Kendimi geliştirmem için uyarırsanız da mutlaka  dikkat ederim.) 

Şimdi vaktinizi harcayan kişiyi biraz tanımak istersiniz diye düşünüyorum. Tüm yaz boyunca yayın için tek bi adım atmayıp yarına deli gibi anorganik ödevi varken bu yazıya başlayan biriyim. Kimya bölümünde (not engineering ヽ(ಠ_ಠ)ノ) okuyorum. Bin tane iş planım var ama köpek gibi çalışmazsam kendi şarap işletmemi açmak zorunda kalcam. Biliyorum kulağa ceza olarak Londra'ya gönderilen zengin çocuk tadında gelior ve evet öyle işsiz kalıp ailemin parasını biraz da girişimle yerim muhtemelen. Ama tabi ki de hedef ve konu bu değil devam edelim. Bir hafta sonra aslen 24 ama yaş konusuna kafayı taktığım için 22 yaşına gireceğim. Kulağa aptalca geliyor biliorm ama iyi hissetmem lazımdı o yüzden susun. Yaş ve okuldan bahsettim başka ne var bilmiorm zamanla burada birlikte hayallerim, amaçlarım, öğrendiklerim ve bir tanecik sevgilimden çok şey konuşacağız. tüm parçalar her şeyin sonunda oturur sanrm. Ve unutmayın ki bu blog birbirinden güzel anılar silsilesinin yazılı bir hali bulunsun diye yazıldı. Love yu guys. baii


Bu yazıyı yazdığım zaman diliminde

izlediğim dizi: how ı met your mother s5 (evet bunca zamandır mağaradaydım ve sevgilim karakterini bu diziden çaldı so I have to)

dinlediğim müzik: miss you oliver tree (şarkılar da müzik midir tam olarak bilmesem de eminim siz anlarsınız)









Yorumlar

Popüler Yayınlar